Přejít na obsahovou část stránky

REFERENT/REFERENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Náplň práce: 
•    administrativní a organizační podpora obchodního oddělení
•    sledování a vyhodnocování výsledků obchodní činnosti
•    příprava a správa reportů o prodeji výrobků
•    příprava, kontrola a správa obchodních smluv, ceníků, podkladů a databází
•    podpora a správa obchodních dat v IS /Helios/
•    komunikace s obchodními partnery
•    podpora a spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Požadujeme: 
•    minimálně SŠ vzdělání
•    základní znalost AJ slovem i písmem
•    znalost MS Office s důrazem na MS Excel
•    komunikativní a organizační schopnosti – loajalitu, odpovědnost, samostatnost a flexibilitu

Nabízíme:
•    zaměstnání na HPP
•    24 dní dovolené
•    odpovídající finanční ohodnocení
•    možnost dalšího odborného vzdělávání včetně jazykových kurzů
•    příspěvek na stravování
•    mobilní telefon i k soukromým účelům
•    zaměstnanecké výhody
•    firemní parkoviště

Místo práce: Vysoké Mýto

Termín nástupu: ihned či dohodou

Pokud hledáte novou profesní výzvu v dynamicky se rozvíjející a úspěšné firmě a naše nabídka Vás oslovila, zašlete nám životopis s kontaktními údaji na e-mail: prace@tomil.cz

 

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti