Co vás čeká
• Personální agenda svěřené skupiny zaměstnanců od A do Z
• Nábor a výběr zaměstnanců
• Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
• Agenda pracovnělékařských služeb
• Spolupráce při nastavování HR procesů – onboarding, job description, adaptace, hodnocení pracovního výkonu a další
• Úzká spolupráce se mzdovou účtárnou
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• SŠ / VŠ vzdělání
• Praxe v personální oblasti min. 3 roky, výhodou zkušenosti z výrobního prostředí
• Znalost pracovněprávní legislativy
• Znalost MS Office
• Příjemné a komunikativní vystupování, výborné organizační schopnosti
• Odpovědný a aktivní přístup, orientace na výsledky, spolehlivost a samostatnost
Co vám můžeme nabídnout
• Práci na hlavní pracovní poměr
• 24 dní dovolené
• Možnost dalšího odborného vzdělávání včetně jazykových kurzů
• Mobilní telefon i k soukromým účelům
• Možnost dalšího vzdělávání
Nástup možný IHNED nebo po vzájemné dohodě.
V případě zájmu o výše uvedenou pozici zasílejte své CV na adresu: prace@tomil.cz .