PERSONALISTA/KA

Co vás čeká
•    Personální agenda svěřené skupiny zaměstnanců od A do Z
•    Nábor a výběr zaměstnanců
•    Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců
•    Agenda pracovnělékařských služeb
•    Spolupráce při nastavování HR procesů – onboarding, job description, adaptace, hodnocení pracovního výkonu a další
•    Úzká spolupráce se mzdovou účtárnou

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
•    SŠ / VŠ vzdělání
•    Praxe v personální oblasti min. 3 roky, výhodou zkušenosti z výrobního prostředí
•    Znalost pracovněprávní legislativy
•    Znalost MS Office
•    Příjemné a komunikativní vystupování, výborné organizační schopnosti
•    Odpovědný a aktivní přístup, orientace na výsledky, spolehlivost a samostatnost

Co vám můžeme nabídnout
•    Práci na hlavní pracovní poměr
•    24 dní dovolené
•    Možnost dalšího odborného vzdělávání včetně jazykových kurzů
•    Mobilní telefon i k soukromým účelům
•    Možnost dalšího vzdělávání

Nástup možný IHNED nebo po vzájemné dohodě.
V případě zájmu o výše uvedenou pozici zasílejte své CV na adresu: prace@tomil.cz .

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti