REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Náplň práce:
•    administrativní a organizační podpora obchodního oddělení
•    pravidelné vyhodnocování výsledků obchodní činnosti
•    podpora a správa obchodních dat v IS /Helios/
•    komunikace s obchodními partnery
•    podpora a spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Co požadujeme:
•    min. SŠ vzdělání
•    základní znalost AJ slovem i písmem
•    znalost MS Office s důrazem na MS Excel
•    komunikativní a organizační schopnosti – loajalitu, odpovědnost, samostatnost a flexibilitu

Co nabízíme:
•    zaměstnání na HPP
•    24 dní dovolené
•    odpovídající finanční ohodnocení
•    možnost dalšího odborného vzdělávání včetně jazykových kurzů
•    příspěvek na stravování
•    mobilní telefon i k soukromým účelům

Nástup možný IHNED nebo po vzájemné dohodě.
V případě zájmu o výše uvedenou pozici zasílejte své CV na adresu: prace@tomil.cz a to nejpozději do 04.10.2024.

 

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti